Stav zpracování: NELZE VYŘÍDIT
Název hlášení: Chodník Lounská, Teplice
Datum nahlášení: 03.10.2017
Kategorie závady: Závady na komunikacích
Popis závady: Dobrý den, znovu se na vás obracím z řešením dezolátního stavu chodníku v horní části ulice Lounská.Již jsem závadu jednou hlásila a bylo prostřednictvím těchto stránek odpovězeno, že bude provedeno šetření.Nevím zda emailovou adresu zadávám pro odpověď nic méně žádná nepřišla.Znovu tedy žádám o řešení situace opravy.V současné době proběhla oprava vodovodního potrubí a mysleli jsme si z ostatními majiteli domů, že chodník bude opraven.Opět oprava skončila ve spodní části a u nás se nic nezměnilo.Již několikrát jsem zaregistrovala , že si tam někdo podvrknul nohu a dokonce i upadl.Nechci to dramatizovat, ale stav chodníku se zhoršil i po tom co praskalo potrubí a voda vymlela co se dalo.Po dohodě s ostatními majiteli domů, kterých se to také týká, vyřešení situace řeším zatím tímto způsobem a čekám, že nám bude odpovězeno prostřednictvím mého emailu, abych jim vaše stanovisko mohla předat a nezůstalo jen u bude řešeno. Děkuji.
Lokalita závady: ulice Lounská, Teplice, okres Teplice
Přiložená fotografie:
Toto hlášení řeší: Jiří Hrad (oddělení informatiky a výpočetní techniky)
Vyjádření k hlášení: Dobrý den, z důvodu duplicit služba Hlášení závad neslouží k nahlašování stejné závady, pokud se původní závada stále řeší. Ve Vašem původním hlášení 100317_c3b0 je uvedený kontakt na řešitele závady, pomocí kterého můžete kontaktovat přímo odpovědnou osobu.